Stiri

Avantajele rezervarilor directe din ambele perspective: client-hotel

Marti, 09 Aprilie 2013

Cel mai mare avantaj pe care un hotel il va obtine in momentul in care reuseste sa atraga cat mai multi clienti prin canalele proprii de rezervare este iesirea din anonimatul in care s-a aflat stand in "spatele" unui sistem global de rezervari. Promovarea site-ului propriu si atragerea clientilor catre acesta duce la o crestere a vizualizarilor acestuia in modul on-line cat si a brand-ului hotelului.
Ca rezultat al erei internetului, relatiile traditionale client-hotel s-au rezumat la simple tranzactii. In cazul unei rezervari directe se nasc relatii autentice. Personalul hotelului va sti exact ce sa ofere clientului, iar acesta nu va avea surprize neplacute la momentul sosirii.
Contrar perceptiei actuale, intotdeauna tarifele obtinute in mod direct sunt mai mici decat cele afisate in sistemele globale de rezervari. Echipa de vanzari va fi intotdeauna motivata si dispusa sa ofere cea mai buna oferta. Impreuna cu programele de fidelizare oferite pentru rezervarile efectuate direct pe site-ul hotelului, la receptie sau prin departamentul de vanzari, garantat clientul va obtine cele mai multe avantaje.

Puteti obtine aceste avantaje folosind solutia In1 oferita de SC T&C NET SRL.


Alte stiri

2013









2012













2011














2010














2009






2008













2007








2006









2005









 

Login magazin









Utilizator nou? Inregistrare

Login resurse download









Cautari inrudite:

cauta noutati, cauta cauta cauta prima pagina noutati, noutati 176 ro, cauta cauta prima pagina noutati, noutati, prima pagina noutati, comenzi online noutati